![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Robiłem dwa lata temu u PKS' a i działa do tej pory bez zarzutu. Gdybym był bogaty to bym założył ohlinsa albo inny akcesoryjny amortyzator.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Jeśli występuje to bez jazdy to - jedna osoba wywołuje objawy naciskając na tył moto i jednocześnie go trzyma, a druga w bezpieczny sposób maca kiwaczki i mocowania amora w tym czasie. Może wyjdzie skąd jest stukanie.
Amora używanego nie ma co zakładać. Albo regeneracja - np. u PKSa, albo coś markowego. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 | piotrek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 26.02.2010 09:20 |
Gdzie nas jeszcze nie było? | giziu | Kwestie różne, ale podróżne. | 14 | 29.07.2008 17:52 |