![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 59 min 2 s
|
![]()
Jest "spocony"Czyli już coś puścił. Tłumienie jakieś tam jest jeszcze , ale wymiana/ regeneracja pewnie nieunikniona.
Teraz pytanie - czy warto regenerować? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Robiłem dwa lata temu u PKS' a i działa do tej pory bez zarzutu. Gdybym był bogaty to bym założył ohlinsa albo inny akcesoryjny amortyzator.
__________________
AFRICA TWIN FOREVER!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]()
Jeśli występuje to bez jazdy to - jedna osoba wywołuje objawy naciskając na tył moto i jednocześnie go trzyma, a druga w bezpieczny sposób maca kiwaczki i mocowania amora w tym czasie. Może wyjdzie skąd jest stukanie.
Amora używanego nie ma co zakładać. Albo regeneracja - np. u PKSa, albo coś markowego. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik transalpa 92r. w ramie RD03 | piotrek | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 6 | 26.02.2010 09:20 |
Gdzie nas jeszcze nie było? | giziu | Kwestie różne, ale podróżne. | 14 | 29.07.2008 17:52 |