Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.09.2018, 21:03   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał ivenhoe Zobacz post
to nie był błąd kontrukcyjny BMW tylko bład materiałowy,
proste zaniedbanie kontroli jakości elementów wytwarzanych niewiadomo przez kogo i z jakich surowców. To już nagminne dzisiaj w każdej marce.
Gdyby R1200GS był zrobiony w 100% z właściwych materiałow byłyby to ideał motocykla adv.

Natomiast podnóżki Afryki, czy dmuchanie w kask itp to już błedy konstrukcyjne hondy a nie tylko ciecie kosztów.
A ja to mysle, ze BMW to stan umyslu jest.
I jakos malo beemwe w turystyce off, nawet jak widzialem ekipe w Kirgistanie, to z asfaltu nie zjezdzali, a firmowe kombinezony jak z fabryki byly.
Na asfalcie co innego. Turystyki K czy nawet duzy GS daja wszystko, co trzeba: moc, prowadzenie, zawias, ochrone przed wiatrem, ergonomie, dzwiek.

Sent from my G8441 using Tapatalk
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.