Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.09.2018, 10:54   #1
wojtekk
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Malowanie HRC bajka!
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.09.2018, 12:19   #2
operator99


Zarejestrowany: Jun 2018
Posty: 266
Motocykl: nie mam AT jeszcze
operator99 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wojtekk Zobacz post
Malowanie HRC bajka!
To prawda nie podważalna
operator99 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.09.2018, 12:53   #3
RysiekO
 
RysiekO's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Piaseczno
Posty: 307
Motocykl: Dryna cztyrysta
Przebieg: ipobieg
RysiekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 57 min 16 s
Domyślnie

Afra piękna jest, i już.

Ja bym porównał ją do pieknej poukładanej dziewczyny, przy reszcie fetyszystek o ostrych rysach i cycatych bab
RysiekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.09.2018, 13:59   #4
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Na Afryce od stycznia, raptem 8500 km.
Do tej pory żadnych problemów.

Nasza ocena danego sprzętu zależy głównie od doświadczeń jakie mamy i od tego jakie są nasze oczekiwania co do samej jazdy.
NAT nie jest najlepsza w terenie, nie jest też idealna do podróżowania po twardym, nie jest nawet dobra do ostrego zapierdalania...

NAT jest do wszystkiego (a zarazem do niczego) - co można uznać za wadę a dla mnie jest zaletą. Miałem w życiu trochę różnych jednośladów a nawet sporo i różne były dobre w danym momencie, bo jak chciałem hard enduro to do Rumunii zabierałem exc 2t, jak miałem chęć na zapierdalanie to na Poznań zabierałem R6-kę i długo by wymieniać bo pomysłów i zajawek było wiele....a teraz mam chęć na uniwersalność, wygodę i relaks na motocyklu i NAT daje mi wszystko czego mi trzeba no ale kiedyś ani w Poianie ani w Poznaniu nie dałaby zbyt wiele...

Afryka ma mnie dowieźć z punktu A do punktu B i dać mi możliwość przejechania tej trasy w miarę rozsądnie na różne sposoby od lekkiego offu, przez szutry, dziurawe lokalne drogi aż po autostradę w zależności od mojego widzi mi się w danym momencie. Nie będzie idealna na żadną z tych tras ale daje możliwość pojechać każdą z nich i dlatego na ten moment jest dla mnie w sam raz.

Dlaczego NAT a nie np KTM (choć ostatnie kilka lat było związane z pomarańczą) - bo ma DCT a ja jestem już leniwy i nie chce mi się biegów zmieniać a uważam, że do moich zastosowań sprzęgło mi do niczego nie jest potrzebne (w hard enduro - jakieś belki itd - owszem lepiej mi się latało ze sprzęgłem niż z rekluse ale Afryką na tor superenduro nie mam zamiaru wjeżdżać). Mocy też więcej nie potrzebuję a charakterystyka silnika NAT zaspokaja moje potrzeby. Zawias choć mógłby być ciut lepszy ale wystarcza.

Ilu ludzi tyle potrzeb i każdy sam powinien sobie odpowiedzieć przede wszystkim na pytanie czego oczekuje od sprzętu a gadanie, że moje lepsze bo "coś tam" nie ma najmniejszego sensu
Dla mnie NAT jest zajebista i po wczorajszych 12h w siodle nadal chce mi się jechać dalej....
Szerokości!!!

Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 03.09.2018 o 16:36
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.09.2018, 14:14   #5
yeuop
nOOb
 
yeuop's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
yeuop jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Maciek525 Zobacz post
nie jest też idealna do podróżowania po twardym
Ciekawe. Napiszesz więcej?
yeuop jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.09.2018, 15:22   #6
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał yeuop Zobacz post
Ciekawe. Napiszesz więcej?

To moja ocena - nie musisz się zgadzać.
Słowo klucz tutaj to "idealna" a do ideału (jazda tylko po czarnym) brakuje dla mnie np. trochę mocy, 17" z przodu, innej charakterystyki zawieszenia.
Gdybym miał jeździć tylko po czarnym turystycznie to w garażu miałbym pewnie coś innego np. KTM 1290S albo Ducati MTS 1200.

Ostatnio edytowane przez Maciek525 : 03.09.2018 o 16:00
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.09.2018, 15:26   #7
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Zeby nie bylo ze tylko narzekam bo to nie dokonca prawda.Ja zachwycony jestem DCT.Po dwoch wariatach 990S i 1190Adv chcialem troche spokoju.Stad pomysl o DCT.Pieknie sie to w trasie sprawuje,a i na alpejskich sciezkach tez to robilo robote.W sumie to moglbym przy niej zostac ...gdyby Emek nie mial calkowitej racji.Choc w sumie kupilem ja w takim celu jak napisal Siwy.Zeby sie powloczyc tu i tam.W sumie tez juz wszystko ponaprawialem i wymienilem,choc szlak mnie trafial,wiec powinno sie wszystko trzymac kupy i jezdzic.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.