![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: wlkp
Posty: 23
Motocykl: CRF 1000 DCT
Przebieg: 11000
![]() Online: 1 dzień 13 godz 45 min 33 s
|
![]()
To i ja dodam swoje 4 litery
![]() Afryka podobala mi sie wizualnie juz 2 lata temu ![]() Jezdzilem wczesniej BMW GS800 i o tym motocyklu moglbym powiedziec,ze to motocykl bez wyrazu. Na trasie jednak brakowalo tej mocy - zwlaszcza w dwie osoby. W przelomie lutego/marca tego roku wybralem sie do Hiszpanii z Time2moto. Jako,ze jechalismy grupa wymienialismy sie motocyklami (3xAT,2xGS1200,1xMultistrada950 i Gs700). Mi przypadla AT w malowaniu tricolor w DCT. Pierwszy kontakt z DCT jakos bez polotu - nie wiedzialem jak to pracuje na D w zakretach zmienialo mi biegi - totalna porazka... ![]() Dzien drugi - przelot na Giblartar i po wczesniejszym zaglebieniu tajnikow jazdy na moto zaczalem bawic sie opcjami Sport. W tym przypadku test wypadl mega pozytywnie. W zakretach gladla sie tak jak chcialem, przyspieszenie bajka. Kanapa wygodna - achow i ochow nie bylo konca ![]() Dzien trzeci i wyjazd do Malagi. Probujemy zaparkowac gdzie motocykle - waska ulica,chodnik i plot. Postawilem w poprzek motocykl i probuje przepchnac siedzac (zapomnialem zrzucic na N). Reka mi sie zeslignela na manetke i cala naprzod ![]() ![]() ![]() Po powrocie kolega sprzedawal NAT 2016 w DCT kolor czerwony, full ubrana - mysle ktorde dam jej szanse ![]() ![]() I co teraz... ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez svyterius : 02.09.2018 o 14:57 |
![]() |
![]() |