Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.05.2009, 00:00   #1
chinol
青年商會及台北縣警察局
 
chinol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
chinol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
Domyślnie

widać ze Arrow delikatnie pomaga

ciekawe jak z k&n
__________________
RD07a, 非洲是最好的
chinol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.05.2009, 10:54   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Jak się Izi dobierze w końcu to Wieprzka, po uszczelnia to i tamto. Jest duża szansa że moc wzrośnie. Choć w 10 000 miejscach w sieci jest napisane że te K&N dynojet i przelotówki dają max +5% siły kosztem spalania +50%
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.05.2009, 11:01   #3
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Co do samego K&N: obsługę każdy zna. Wsadzamy i zapominamy. Choć czyszczenie zajmuje dużo wiecej czasu niż wymiania na papierowy. Na wyjeździe do Turcji z Olka i Jurkiem dało się odczuć różnice w jeździe naszych trzech maszyn. Oni na K&N. Nasza AT papierowy filtr.
My po górke we dwójke wjeźdzaliśmy 80/90kmh na 5 biegu na spokojnie, a ich afryki musiły trzymać już 95/110kmh do dołu brakowało. Choć z drugiej strony silnik lepiej się wkreca powyżej 6000 rpm niż na papierze.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.05.2009, 10:58   #4
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Myślę że test byłby prawidłowy tylko wtedy gdyby zmierzyć moc z Arrow'em i org wydechem na jednej Afryce ...
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.05.2009, 11:03   #5
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał hubert Zobacz post
Myślę że test byłby prawidłowy tylko wtedy gdyby zmierzyć moc z Arrow'em i org wydechem na jednej Afryce ...
Mi to sie nawet wydaje że leo jest lepszy od arrowa i by pomiar wyszedł lepszy
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.05.2009, 12:55   #6
hubert
Jaki świeży jaki świeży ??
 
hubert's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
hubert jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
Domyślnie

Jakoś wątpię żeby moja Afryka miała taki fajny wynik
__________________
Hubert

hubert jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Spadek mocy (tak jak by się kończyło paliwo) JarekAT Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 05.09.2017 22:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.