![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 32 min 29 s
|
![]()
prędkość maksymalna większa o 1km/h i przyspieszenie do 100 lepsze o 0,01s
Ogólnie im mniejsza masa nieresorowana tym lepiej ale to w sprzęcie typu yz250 może być czuć w NAT tylko +10 do lansu.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Większa zębatka. | kowal73 | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 25.11.2010 11:52 |