|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s
|
![]()
Wyjaśniam, byłem pijany.
Xr250l to jest jej odpowiednik z lat 80. Mocowo jednakowo, ciekawe jak z wytrzymałością stawiam, że xr>crfl Zmieniła się buda. Waga bardzo mocno skoczyła do góry, w imie czego? To ode mnie, nie musze czymś jeździć, żeby to ocenić jak człowiek. Nie nazwałbym tego postępem. Ale jest nowe.. Fakt cena fajna jak za nówke i to tyle. Osobiście wolałbym, myśle, że w 20 tys jest to do zrobienia, odnowiona xr250l która waży prawie 40kg mniej. Tak wiem, ludziom się nie chce bawić, przykład wyżej, Pan posiada kilka motocykli. Ot co. U nas to się i pokety chwali.. Miałem nie chwale absolutnie. I nie zaczynaj z ekologia, prosze. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Dymkaaa : 06.08.2018 o 10:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Jestem fanem starego Volvo z lat 90 tych
Uważam że jest to najlepszy samochód swiata ale byłbym głupcem myśląc że wszyscy mają tak uważać. Ekologii nie unikniesz Wytrzymałość? -W necie jest tekst podróżników jadących na crf 250 l Przy 80 tys km usterek większych brak. Łożyska w kolach , uszczelniacze przedniego zawieszenia W jednym egzemplarzu konieczna była wymiana Tłoka ponieważ źle był założony filtr powietrza W drugim egzemplarzu bez konsumpcji oleju Niestety, na obecną chwilę pisze z małego smarfona I nie wiem jak wkleić link z podróży W używaniu turystycznie xr 400 - tłok cylinder wytrzymuje 30- 40 tys km.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 13:31 |