Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.07.2018, 16:53   #1
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał kristoch Zobacz post
Aku zamontowane wstępnie. Pali rzeczywiście lepiej - szybciej kręci i NAT i WR-ka.
Przy okazji sprawdziłem ile mniej więcej te sprzęty żrą prądu i okazuje się, że moja NAT przy wyłączonym zapłonie i nieaktywnym alarmie pobiera 0,35A (z alarmem 0,5A) podczas gdy WR-ka równe 0,00A. To by oznaczało teoretycznie, że 11Ah aku powinno starczyć na zaledwie na 31 godzin. Przy włączonym zapłonie NAT cięgnie 3,8A więc zostawienie jej na noc powinno rozładować aku.

Głównie martwi mnie to 0,35A. Czy ktoś mógłby zmierzyć u siebie?



...tapatalked.
Nie masz czasem gniazda 12V z wejściem USB
podłączonym na stałe? To USB żre prąd

Póki co u mnie chodzą 3 szt shorai. Na razie bezawaryjnie
Używam jednak specjalnej ładowarki do zimowego podladowania. Gdzieś tam wyczytałem że
tak ma być. Aku jest czułe na przeladowanie
I do ładowania potrzebna pełna kontrola elektroniki
Litowo-jonowa jest całkowicie hermetyczna więc powinna działać nawet pod wodą
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 19.07.2018 o 15:44
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2018, 21:52   #2
ter_haar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Poznań
Posty: 2
Motocykl: CRF1000DH
Przebieg: 10000km
ter_haar jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 godz 12 min 50 s
Domyślnie

Taka sytuacja: Afryka (DCT), kupiona w sierpniu zeszłego roku (czyli ma 13 miesięcy). Akumulator yuasa, fabryczny. Akumulator padł zupełnie - naładowany wieczorem, rano kontroli się swiecą, ale rozrusznikiem nie zakręci. Poprzednio problemów z akumulatorem w zasadzie nie było (miesiąc temu nie chciał zapalić po dwóch tygodniach stania)

Serwis twierdzi aku to część eksploatacyjna i jedyne co mogą, to dadzą mi 15% rabatu na nową yuase... A poza tym może to wina alarmu, może to wina manetek, może to wina ładowarki, może to wina czegoś zupełnie innego.....

Komuś udało się wywalczyć wymianę akumulatora w ramach gwarancji na motocykl? Kurde, motocykl ma dwa lata gwarancji, a jak przyjdzie co do czego to akumulator kup sobie sam....

pozdro
Jacek.
ter_haar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.09.2018, 14:13   #3
Ziarko


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 1,594
Motocykl: nie mam
Ziarko jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 39 min 49 s
Domyślnie

sprzedali przecież akumulator razem z motocyklem na jedną FV z dwuletnią gwarancją. Winni to uznać.
Ziarko jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) mateusz-kotek Inne - dyskusja ogólna 19 01.02.2012 21:47
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.