Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.06.2018, 13:09   #1
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,176
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 23 min 10 s
Domyślnie

W zasadzie to Tommi też ma podobny bo C755 jest bardzo podobne do TKC z tym że trochę lepiej robi w terenie. C755 też miał chyba Korbol jak byliśmy na UA i też się sprawdzały bardzo dobrze.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.06.2018, 13:45   #2
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,218
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 10 godz 53 min 55 s
Domyślnie

No właśnie z dobrym przodem jest trudna sprawa. TKC jest git we wszystkim oprócz mocnego offa, a inne kostkowe opony (MT 21 np.) są lepsze w terenie ale znikają w oczach albo są plastykowe.
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.06.2018, 19:35   #3
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
No właśnie z dobrym przodem jest trudna sprawa. TKC jest git we wszystkim oprócz mocnego offa, a inne kostkowe opony (MT 21 np.) są lepsze w terenie ale znikają w oczach albo są plastykowe.
no nie do końca - ja po wielu próbach na przód zaczałem dawać tkzw rally opony typu Michelin Desert Race, Pirelli Scorpion Rally czy Dunlop D908 Rally Raid i sprawuje sie to doskonale po lekkim dotarciu opon. Są też to bardzo trwałem opony bo muszą być na imprezy tyopu Dakar, drogie wszystkie ale z przodem nie ma żartów, musi trzymać
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.07.2018, 09:35   #4
azure

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: LKS
Posty: 104
Motocykl: PD06
azure jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 17 godz 14 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
W zasadzie to Tommi też ma podobny bo C755 jest bardzo podobne do TKC z tym że trochę lepiej robi w terenie. C755 też miał chyba Korbol jak byliśmy na UA i też się sprawdzały bardzo dobrze.
CST w miarę dobrze trzyma bokami, a TKC to śliski kartofel. Mam drugą (a może już i trzecią) CST755 na przodzie. Daje radę.
Przy tarczy 320mm, która jest mordercą dla gum robię jakieś 5kkm na przedniej, podobnie tył wytrzymuje (tyle gdzieś na c-02 wbiłem).
azure jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2018, 19:25   #5
Marcinnn6
 
Marcinnn6's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 865
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
Marcinnn6 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s
Domyślnie

ta cst wg. Ciebie gdzie lepiej trzyma bokami? Rozumiem, że nie na asfalcie? Bo jak dojadę tkc z przodu to może założę to cst C755. Chociaż ciekawy jestem czy w terenie odczuwalna będzie ta różnica pomiedzy tymi dwoma oponami? Bo na asfalcie pewnie będzie na niekorzyść C755
Marcinnn6 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2018, 20:57   #6
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Marcinnn6 Zobacz post
ta cst wg. Ciebie gdzie lepiej trzyma bokami? Rozumiem, że nie na asfalcie? Bo jak dojadę tkc z przodu to może założę to cst C755. Chociaż ciekawy jestem czy w terenie odczuwalna będzie ta różnica pomiedzy tymi dwoma oponami? Bo na asfalcie pewnie będzie na niekorzyść C755
W terenie wreszcie będzie coś trzymać. Bo jak lubię TKC80 jako szosową oponę do chwilowego zjechania z asfaltu, to offrodową ona nie jest w najmniejszym stopniu.
C755 u mnie sie nie sprawdziła. Żyła zbyt krótko i tym samym ostatecznie wyleczyła mnie ze złudzeń, że mój motocykl może mieć uniwersalne gumy. Ale to szczególny przypadek. Przy spokojniejszych dualowych sprzętach byłaby spoko. Takie 50 na 50 podczas gdy TKC Twinduro to takie 5 na 95% asfaltu.
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.