Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.06.2018, 13:22   #1
Vee
BRAAP BRAAP
 
Vee's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2015
Miasto: ZK
Posty: 160
Motocykl: DL650AL4; XT660z
Przebieg: rosnący
Vee jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 38 min 10 s
Domyślnie

Kończy mi się powoli komplet E09 Dakar w XT660z. Zastanawiam się właśnie nad zmianą na C02.

Kilka pytań do użytkowników:
1) Lepiej robi w terenie w porównaniu do E09?
2) Jakie przebiegi idzie zrobić na tych oponach latając głównie w terenie (+ dojazdy asfaltem)?
3) Czy jest to twarda opona? Idzie zmienić w pojedynkę łyżkami?
(zmiana E09 w warunkach garażowych mnie przerosła...)
4) Używacie komplet przód + tył czy jakiś mix?

Jestem gotów łyknąć niedogodności związane z przejazdami po asfalcie na rzecz lepszych właściwości terenowych.
Vee jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.06.2018, 13:34   #2
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,176
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 22 godz 56 min 55 s
Domyślnie

1. Moim zdaniem lepiej.
2. Mam nalatane ponad 1000 km więc niewiele z tego ok 600 po czarnym i trzyma się dzielnie. Szacuję że ok 5K zrobi ale tutaj ktoś z większym doświadczeniem lepiej aby się wypowiedział.
3. Twarda jak wuj. Ja zmieniałem samemu i dało radę ale łatwo nie było tym bardziej że akcja polowa. Zdjąć nie było wielkim problemem gorzej wcisnąć z powrotem. Pomógł pożyczony płyn do naczyń bo nie byłem w stanie na sucho samemu ogarnąć.
4. C02 na tyle TKC80 przód.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.06.2018, 14:17   #3
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
4. C02 na tyle TKC80 przód.
oj nie, w żadnym przypadku. Jezeli już C02 to na przód tylko C21,
obydwie z tej samejh serii stone king czyli króle kamienia.
Zajeździłem obie aż się klocki pourywały.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.06.2018, 14:40   #4
redrobo
 
redrobo's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,650
Motocykl: ktm 640 adventure
redrobo jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 22 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
oj nie, w żadnym przypadku. Jezeli już C02 to na przód tylko C21,
obydwie z tej samejh serii stone king czyli króle kamienia.
Zajeździłem obie aż się klocki pourywały.
Zgadzam sie, takie zestawienie tworzy spojny komplet.
TKC 80 bedzie oderwana od rzeczywistosci terenowej, da rade tylko po twardym szuterku.
Ale jak zwykle dodam: zakladac testowac... Po kilku eksperymentach dojdzie sie do swojego optymalnego zestawu.
redrobo jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.