![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 58 min 55 s
|
![]()
Wziąłbym na przód TKC na tył motoza podobno robi takie przebiegi.
Po 6tyś autostrady z miszelinów druty wyjdą... chyba że będziesz jechał 100 po autostradzie, ale jak miałbym tak jechać 6000km to wolałbym zostać w domu i czytać głupoty na forum.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Przód z TKC myślę, że zrobi te 10tys, ale tył z TKC to max. 5tys. km w dużym kacie. TKC w dwucylindorowych moto to świetna opona do kręcenia się po PL. Na wyprawy na pewno bym jej nie wziął. Raczej wtedy poszedł bym w K60, Scorpiona lub coś co robi na tyle około 10tys. i jest takie 60/40 lub 70/30 przewagi asfaltu. Mocne dwucylindrowce za szybko niszczą tylne opony na czarnym. TKC w singlu jak np. w LC4 sprawdzała się świetnie i w długich trasach i na miejscu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Michelin Anakee Wild - nowa wszechstronna opona motocyklowa | nemo | Wszystko dla Afryki | 5 | 05.05.2016 13:39 |
Michelin Anakee 3 | nemo | Wszystko dla Afryki | 1 | 15.04.2013 20:01 |