![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
LOŻA SZYDERCÓW
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: LEGNICA
Posty: 359
Motocykl: RD07a
Przebieg: 9999999
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 15 min 51 s
|
![]()
dzięki za info , YSS nie ma tłoka pływającego , mam zamiar dołożyć kompensator z SHOWy
__________________
Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
ATF do amortyzatora
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 210
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 32 min 44 s
|
![]()
Pomysł zastosowania AFT pochodzi z analiz i testów wykonanych że tak powiem "służbowo".
Zakładam, że nie wiemy jaki olej zastosował producent, ATF ma parametry podobne do olejów stosowanych w amortyzatorach samochodowych a przy okazji jest łatwo dostępny. P.S. W trampkowym amortyzatorze mam ATF - działa prawidłowo. Ostatnio edytowane przez Kuba_74 : 11.06.2018 o 17:51 Powód: PS |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja głowic | Dejvid | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 48 | 04.05.2023 05:19 |