Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.06.2018, 22:47   #1
Kuba_74
 
Kuba_74's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 210
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Kuba_74 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 41 min 6 s
Domyślnie

Cześć,
Kilka wskazówek:
- Uszczelniacz kupisz w sklepie z hydrauliką siłową.
- Z opisu wnioskuję, że olej był rzadki - proponuję zalać olejem ATF.
- Pamiętaj o właściwym ustawieniu tłoka pływającego - oddzielającego gaz od oleju. Przy całkowicie wciśniętym tłoczysku (max skok amortyzatora) ale bez ogranicznika skoku (bałwanka) powinien dotykać tłoka zaworowego. Po prostu za pomocą zmontowanego podzespołu tłoka i tłoczyska wciskasz nim ten tłok pływający do pozycji na jaką może sie tłoczysko schować do wnętrza amortyzatora gdy nie ma zamontowanego gumowego ogranicznika skosu "bałwanka".

- Ostatnia operacja to napompowanie gazu do komory pod pływającym tłokiem. Ciśnienie ok 25 bar.

Powodzenia
Kuba_74 jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regeneracja głowic Dejvid Silnik, sprzęgło, skrzynia 48 04.05.2023 05:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.