![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 210
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 41 min 6 s
|
![]()
Cześć,
Kilka wskazówek: - Uszczelniacz kupisz w sklepie z hydrauliką siłową. - Z opisu wnioskuję, że olej był rzadki - proponuję zalać olejem ATF. - Pamiętaj o właściwym ustawieniu tłoka pływającego - oddzielającego gaz od oleju. Przy całkowicie wciśniętym tłoczysku (max skok amortyzatora) ale bez ogranicznika skoku (bałwanka) powinien dotykać tłoka zaworowego. Po prostu za pomocą zmontowanego podzespołu tłoka i tłoczyska wciskasz nim ten tłok pływający do pozycji na jaką może sie tłoczysko schować do wnętrza amortyzatora gdy nie ma zamontowanego gumowego ogranicznika skosu "bałwanka". - Ostatnia operacja to napompowanie gazu do komory pod pływającym tłokiem. Ciśnienie ok 25 bar. Powodzenia |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja głowic | Dejvid | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 48 | 04.05.2023 05:19 |