|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
A ja Panowie podłączę się pod temat z trochę innej beczki.
Także miałem wypadek dokłądnie 2 tygodnie temu i wczoraj dopiero wyszedłem ze szpitala. Czekam teraz na oględziny moto i będę oglądał temat z punktu widzenia likwidacji szkody z ubezpieczenia AC. Nie miałem stłuczki, miałem za to położenie motocykla na skutek olbrzymiej shimmy. Udało mi się położyć motocykl na lewym boku i dojechać do zatrzymania po asfalcie. Oczywiście motocykl pojechał przodem a ja jak rolowany dywan przeleciałem kilkadzisiąt metrów do zatrzymania. Innych uczestników zdarzenia nie było. Mam motocykl w pożyczce leasingowej ubezpieczony oczywiście z AC i z tego AC będę likwidował szkodę. Przeżywam dylemat czy iść w kierunku całkowitej, ale ponieważ miałem minimalną wpłątę na początku to będzie to raczej nieopłacalne. W tym tygodniu mam mieć oględziny moto, później zapewne rozbiórka w ASO do gołego i sprawdzenie czy rama jest ok. Jeśli tak to idę w kierunku naprawy, wszystko na nowych częściach. Ponieważ mam zalecenie kilkunastu tygodni odpuszczenia jakiegokolwiek przemęczania, to na czasie mi nie zależy. Z motocykla jestem zadowolony i nie chciałbym z niego rezygnować. Zamiana na nową NAT kusi z powodu kilku drobiazgów, ale jest też kilka które przed tym hamują. Tak krótko w temacie dodam tylko ,że polecam gmole Heeda i handbary Hepco Becker - stalowe. Gdyby nie te , moje ręce zapewne wyglądałyby inaczej. Poza tym Mogę o innych rzeczach pogadać jak zobaczę swoje moto, bo jeszcze nie miałem okazji. Liczę na info od założyciela wątku , jak poradził sobie z ubezpieczalniami, choć jego przypadek jest zgoła inny niż mój. Na jego miejscu szedłbym w naprawę , bo z OC innego sprawcy mogą koszty napraw wynieść dużo ponad wartość 100% motocykla. Mówiąc wprost nie musi go interesować ile moto jest warte , a ubezpieczalnia sprawcy musi zapłącić za wszystko , za moto, przywrócone do stanu pierwotnego, za ciuchy i zniszczone sprzęty przy wypadku- kask, interkom, GPS , kamery , szmery bajery. Tylko trzymać ubezpieczalnię krótko za ryj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 88
Motocykl: RD03
![]() Online: 17 godz 22 min 41 s
|
![]() Cytat:
Na ten moment motocykl jest po pierwszych oględzinach i wycenie wstępnej. Sposob naprawy wybrałem bezgotówkowy. W tej chwili salon Hondy czeka na notatkę z Policję o którą wystąpiło Pzu. Mnie zastanawia w jaki sposób sprawdzą czy Rama jest ok. Bo w moim przypadku było uderzenie przodem. W poniedziałek będę dzwonił do Hondy i dowiadywał się co i jak dalej. To napiszę |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,035
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 44 min 7 s
|
![]()
I za miętki zawias.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2017
Posty: 88
Motocykl: RD03
![]() Online: 17 godz 22 min 41 s
|
![]()
Update do mojej sprawy.
Moto jest po pierwszej wycenie. Na ten moment Naprawa opiewa na 10 kola zl brutto. Teraz będą go rozbierać i ewentualnie szukać czy są dalsze uszkodzenia. Salon Honda cały czas czeka na notatkę z Policji. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
![]() Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Strzały w okolicach filtra. Crf 1000l Dct | Birtka | CRF 1000 L | 34 | 16.10.2017 19:30 |
CRF 1000L - podnóżki | cygan | Wszystko dla Afryki | 51 | 29.06.2017 23:13 |
CRF 1000L - deflektory Hondy | Mesjasz | Wszystko dla Afryki | 0 | 12.01.2017 20:45 |