|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Lublin
Posty: 87
Motocykl: Lc4e, Rd04N
Przebieg: 300 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 33 s
|
![]()
No. Troszkę wygląda jakby przyciągnięta do przyczepy podczas transportu...
Ale to i tak tylko koncept. Do fabryki dojdzie norma euro ileś itp. Czyli z motka za parę dyszek i tak trza dołożyć ileś, aby w miarę coś z tego było... Widać już piętno czasów na nowych motkach che che... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Co oni wciągają żeby takie wizje mieć
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
To nie jest pomysł KATa tylko twórczość jakiegoś zespołu, który chciał zrobić napęd na dwa koła. KAT był po prostu przykładowym i użytym z tym projekcie modelem.
Widziałem to na własne oczy na którychś targach w de (chyba IMOT).
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |