![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() |
![]()
w punktach:
1. zlacza SS zostaly zaprojektowane do pracy z malymi obciazeniami co ogranicza znacznie ich uzycie w motoryzacji. nadaja sie do podlaczenia drobnych akcesorii w ukladach o malym pradzie. 2. ich mala obciazalnosc to w konsekwencji mala srednica przewodu ktory da sie w nich zamocowac. o ile 0.5-0.75mm2 jeszcze wchodzi bez problemu o tyle niektore 1.0 juz maja klopot a o 1.5 mozna zapomniec. 3.niska jakosc wykonania - produkt jest no name wiec nikt nad tym nie panuje. slaba precyzja odlewow i marne kruche tworzywa nieodporne na ultrafiolet. po jakims czasie po prostu sie rozpadaja. 4.niepraktyczny ksztalt. zlacza renomowanych firm maja ksztalt kwadratu badz okregu tak by wychodzace z wiazki/izolacji przewody mialy zblizona dlugosc zanim wejda do zlacza. w przypadku SS mamy do czynienia z listwa. przy 5 pinach kabel srodkowy jest o wiele krotszy niz kable skrajne ktore pozostaje nieosloniete i narazone na uszkodzenia. dodatkowo wtyk zajmuje duzo miejsca. i to tyle odemnie. w mojej praktyce bezuzyteczne.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Dodałbym jeszcze że ich hermetyczność jest taka sobie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
one sa bardziej zroszenio-szczelne. cos jak IP65.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.05.2018 o 08:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
nowa wiązka elektryczna | amnonim | Układ elektryczny i zapłonowy | 6 | 28.10.2009 07:33 |