|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2017
Posty: 55
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 19 godz 16 min 43 s
|
![]()
Chodziło mi o to, że skoro pękło przy montażu to wszystko powinno być czyste a nie uwalone mieszaniną smaru i piachu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]()
przed demontażem / montażem warto podgrzać piastę i lekko nasmarować, nie kumam o co chodzi z tymi łożyskami w CRF są chyba lipne inaczej trudno mi to wytłumaczyć, u mnie z przodu prawe łożysko ma tylko osłonkę metalową i nie mam wcale symeru tylko uszczelniacz w łożysku aktualnie 102.000km i nic, widziałem kilka motków z przebiegiem o okolicy 70.000 i też nic się nie działo, czasem zmienialiśmy na nowe przed dalszą wyprawą. Ale po 20.000km albo mniej... to nie mieści się w głowie.
Moim zdaniem lepszy będzie zamiennik od oryginału... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 19.05.2018 o 21:26 |
![]() |
![]() |