![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Zakupiłem w mijającym tygodniu RapidBike ale w najprostszej wersji Easy.
http://ruggedroads.co.uk/RapidBike-E...a-CRF1000-2016 Celem nie było jakieś "tjuningowanie" NAT ale pozbycie się nieprzyjemnego szarpania przy jeździe ok. 30 mph (50-60 km/h), którego ciężko jakoś obejść jak się ma DCT. Motocykl był pare razy u dealera i niczego złego się nie dopatrzyli. Więc szukając po forach zauwazyłem, że mój przypadek nie jest odosobniony i podejrzenie o taki stan pada na kaganiec Euro. Można znaleźć parę opinii ludzi, którzy to zastosowali i są zadowoleni, więc i ja postanowiłem spróbować. Szybki montaż tylko do sondy Lambda. Zero rozbierania paneli itp. Zrobiłem w weekend prawie 1000km, więc jakiś test był. Efekt - jedne z lepiej wydanych pieniędzy na dodatki do NAT. Moto jakby lepiej zbiera się z dołu, występują mniejsze drgania no i najważniejsze - płynniej pracuje tak około 2000 obr/min. Nie widzę, żadnych zmian w zakresie obrotów ok. 4000 i wyżej. Na minus, to chyba wzrosło trochę spalanie ( z jakichś 5,5 na 6 l/100km) ale dla lepszej pracy silnika mogę to przeboleć. Po drugie połowa dystansu to były autostrady więc i to może być przyczyna ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |