![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
jakos przeoczylem ten watek. niezli kosmici
![]() ![]() ![]() co do podlaczen to mozna zrobic to na dwa sposoby: - albo wtykiem pod siedzeniem - wtedy potrzebujemy zlacza 6pin sumitomo http://prd.sws.co.jp/components/prod...g/61876801.jpg odpowiednio opietego - albo pod czasza - tu mamy mniejszy prad ale do GPS starczy i wtedy potrzebujemy zlacza sumitomo 4pin: http://prd.sws.co.jp/components/prod...g/61804181.jpg rowniez odpowiednio opietej w obu przypadkach mozemy tak skonfigurowac wyjscia ze napiecie pojawi sie po kluczyku dodatkowo w gniezdzie 6pin pod siedzeniem mamy +12V bez kluczyka 7A. z przodu w kostce 4pin mamy napiecie TYLKO po kluczyku. tu jest to dobrze pokazane: https://www.youtube.com/watch?v=ZVHX7S6sS3k a 350pln za wpiecie kabelka do kostki... hmmm... taki to pożyje... p.s. jakby ktos na szybko potrzebowal zlacza 6pin albo 4pin to sie podziele. nie tak latwo to w PL dostac jak sie okazuje a z Kitajcow idzie ponad miesiac. no i 2pin hermetyk tez zrobilem zapasy sumitomo. o takie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1S5oRN...-6187-2801.jpg p.p.s. Gero mi opowiadal ostatnio o jakims przypale z Honda Szczecin ale nie potrafie sobie przypomniec. moze sie odezwie ![]()
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 26.04.2018 o 10:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
![]() Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
![]()
Jestem zły jak cholera. W Szczecinie kupowałem moto i mieli mi to zrobić za 100PLN, ale z uwagi na to, że brałem u nich motocykl - chyba. nie mieli jednak terminów, musiałbym czekać z odbiorem motocykla. Pomyślałem, zrobię sobie to jak będę robił serwis po 1000km. Nie sądziłem, że cena będzie tak kolosalna.
Nie znam się na prądach to raz, nie chciałem grzebać w nowym motongu na gwarancji z moją wiedzą to dwa, i nie myślałem, że będzie to taka kwota - to trzy. Robili mi to w Poznaniu w ASO wywalili cenę - gdybym pojechać teraz do Szczecina z tym kabelkiem byłoby to śmieszne jadąc 600km za durnym kablem, choć w portfelu zaoszczędziło by się pare złotych. olej poszedł sprawnie, ale widziałem ten rozbebłany motor, podobno trzeba było nawet zdemontować bak - tego już nie oglądałem z bliska. Niestety niewiedza kosztuje.... czekam aż minie okres gwarancji i skończą się wizyty w ASO -bankructwo murowane. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin Zumo 350 | gdziala | Hardware | 20 | 20.08.2013 11:26 |
Garmin Zumo 400 GP | HRABIA z Krosna | Hardware | 31 | 03.01.2010 21:51 |