![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Niwy CBY
Posty: 143
Motocykl: RD07a
Przebieg: 60+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 9 godz 43 min 34 s
|
![]()
Tak łopatologicznie. Kostka to prawdopodobnie regulator napięcia, dzieki niemu nasz 5v na wyjsciu. Nic nie obcinaj ! . Kup wtyk zapalniczki i podłącz wystające kabelki czarny i czerwony i podłącz przez gniazdo zapalniczki. Jest jeszcze jedno ale. Czy po wyjęciu kluczyka w zapalniczce jest napiecie. Ja u siebie ( w 07)musiałem przerobić podłączenie nawi ( lark a nie garmin)bo mi fiksowała i rozładowywała się, a mialem podłączone w plus za kluczykiem.
A dlaczego tego ustrojstwa nie mozna podłączyć bezpośrednio do akumulatora? Nowa NAT to jakaś kosmoczna technologia? Komputer wyczuje że sa podłączone zewnętrzne odbiorniki? Wysłane z mojego LG-K350 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Garmin Zumo 350 | gdziala | Hardware | 20 | 20.08.2013 11:26 |
Garmin Zumo 400 GP | HRABIA z Krosna | Hardware | 31 | 03.01.2010 21:51 |