| 
			
			 | 
		#51 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A serio...Miłość do off'a + brak czasu= zostaje z 690'tka.. 
		
		
		
		
		
		
			W wolnym czasie przyjrzę się bliżej..1090R.   Wrażeniami się podzielę..
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			Ostatnio edytowane przez Pirania : 04.04.2018 o 23:20  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			1090 jest bardziej liniowa w oddawaniu mocy, bardziej przypomina nat niz 1290.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wczoraj znów trafiłem na dzień otwarty ktm. Były jazdy testowe wszystkimi modelami , stwierdziłem się w przekonaniu że 1190 rozbili na dwa modele. 1190 moim zdaniem jest poręczna jak 1090 i zapierdalal jak 1290.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ale jest coś jeszcze. Po namowach wsiadłem na jazdę próbną diukiem 790 i powiem tylko tyle że jak nie sperdola tego to będzie hit Adventure 790 w 2019 . Piec jest leki, praktycznie bez drgań i zapierdziela nieziemsko.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To samo powiedzial kumpel po jezdzie probnej na malym Diuku  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czytam i czytam i chętnie posiądę jeszcze więcej info na temat tego KTM 1090 Adventure R. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zastanawiam się nad zmianą z BMW R1200GS Adventure - który spełnia moje założenia podróży we dwoje. Jest mega wygodny dla dwójki podróżujących, pasażer mówi ze bardzo wygodnie mu się siedzi z tylu i 1000 km nie robi wrażenia. Spalanie niskie bo około 5,7 litra. Jednak cos chodzi pogłowie za zmiana aby mieć trochę lepiej z zawieszeniem. Pytanie jak do ludzi znających KTM a może nawet ten konkretny model: Jak z miejscem dla pasażera i wygodą w stosunku do BMW No i odwieczny mój dylemat żywotność silnika Jak ogólnie oceniacie wykonanie KTM O zawiasie w stosunku do BMW chyba nie ma co dyskutować. Takie wywody człowieka który się waha  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jesli rozmawiamy o jezdzie z pasazerem to szczerze nie ma co szukac miodu w dupie bo nic wygodniejszego niz GS nie znajdziesz w tym segmencie. Kat jest zajebisty, zrywny, daje zajeista frajde z jazdy ale Twoj plecak nie bedzie zadowolony z zmiany, Ty i owszem  
		
		
		
		
		
		
		
	  Silniki LC8 sa dopracowane i nie slychac o ich awaryjnosci, reszta konstrukcji rowniez. Ostatnio troche motalem mojego 1190 i praca przy nim to czysta przyjemnosc  
		 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2017 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: KTM ADV 1190 R 
				
				
				 
Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Co do komfortu jazdy z plecakiem to póki co z moją panną jeździłem po max 300 km. Nie narzekała ale na pewno nie jest to BMW. GSem nawet jej nie proponuje przejażdżki bo zaraz mi każe dzika sprzedać. 
				__________________ 
		
		
		
		
	“I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |