![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
duza wada jest taka ze klucz bedzie 'wysoki' i dojsce do glowicy czy zaworu bedzie klopotliwe. z klasycznym nie raz jest klopot i trzeba stosowac przeliczane dzwignie.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 03.04.2018 o 02:11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Używam takiego. Mały, zgrabny i dla elektryków może być, bo jest izolowany.
Klucz dynamometryczny Wiha 61vmpVH1AnL._SL1063_.jpg
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() Ostatnio edytowane przez Novy : 04.04.2018 o 17:17 |
![]() |
![]() |