|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Nie ma prawie różnić w jeździe między 1190R a 1290R bardziej stylistyka i marketing. Największą zmiana jest uspokojenie silnika przy niskich obrotach. 1190R ż pełnym zbiornikiem waży 235kg (24L na pokładzie) myślę że to zajebisty wynik.
|
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Nysa/Reykjavik
Posty: 403
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 11 godz 41 min 2 s
|
![]()
Myku Ty lisia mordo ,masz w garazu Honde i 2 BMW a pleciesz herezje,ze KTM najlepszy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Bo tak jest.Nie zebym sie upieral ale majac 990 i 1190 nigdy nic nie bylo.Zadne srubki,plastiki,szprychy czy zawias.Tak jak gdzies Mada napisal,duze Katy sa fantastycznie wykonane.A co do roznicy 1190 do 1290 to juz w modelu 1290Super Enduro rozpisywano sie,ze ma mocniejszy dol i spokojniej chodzi.Tylko ten zawias 19-18....Za to 1290R mmmm
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
|
![]()
e tam, duże ktm może nie śrubki ale mają problemy z pasowaniem elemetów i plastików, np airbox nieszczelność problem w 1190 i podobnych co wymaga przeróbki
![]() ![]() https://www.youtube.com/watch?v=8omrGs_LZEE żenada, że taka firma nie umie dokładnie cos zrobic w miejscu dosć istotnym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |