![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
jeżeli krzywka nie ma smarowania od wewnątrz mogło mieć to wpływ na zatarcie ale nie musiało.
zdjecia wałka macie? Które krzywki? Ssąca? Raczej słabe smarowanie i jakość oleju miały na to wpływ Zmora amatorów czoperowania... ![]()
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
na fotce mamy vt750 lub vt700 z okolic 1984-85 roku. charakterystyczne sa te okragle gumki w osi walka rozrzadu, wkrecane gniazda swiec w glowicy na duzy imbus i naciety okragly dekielek od krecenia walem. ale to nie jest rodzina VT500 tak jak wspomnialem wyzej.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 16.03.2018 o 19:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
rozmiar wałka | Mallory | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 254 | 23.10.2017 18:28 |