Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.02.2018, 14:58   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zet Johny Zobacz post
@dubel a masz może rozeznanie jak się ma ten Loctite 660 którego używasz do pojawiającego się tutaj na forum przy tematach okołowałkowych - dwuskładnikowego Loctite 3478?
Osobiscie nie mialem z nim stycznosci, nie z tym dokladnie. Mysle ze byl by lepszy do odbudowy bardzo mocno zniszczonego walka, temperature pracy ma -30-120 ( 660 -55-150) wiec powinno byc ok. Nie wiem jak sie zachowuje przy demontazu i jak wyglada oczyszczenie i ponowne klejenie. Na moje ok tez powinien zdac egzamin. Przy bardzo zniszczonym walku wydaje sie ze powinien byc nawet lepszy.
Pozdro
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.