| 
			
			 | 
		#51 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Tiaa, albo silnik podrapać
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	www.grzechunakolach.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2017 
				Miasto: Kostrzyn nad Odrą 
					
				
				
					Posty: 312
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 12 godz 16 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja mam tak jak Mada żadnej rdzy ani na ramie ani na szprychach , nalatane 20 tys, moto ma rok.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Piastów pod Warszawą 
					
				
				
					Posty: 666
				 
Motocykl: Nie mam już AT 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 8 godz 33 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No paczajta, a moja z roku 1994 jakoś nie chce zardzewieć....
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wielki Protektor  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 2,168
				 
Motocykl: TA,RD04 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 7 godz 40 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli na spawach złazi farba to jest szansa że spawy-miejsca połączeń pracują 
		
		
		
		
		
		
		
	i tworzą się mikro pęknięcia w które włazi woda. Może być konstrukcyjnie błąd- "za wiotkie" Ciał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 17 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi diler Hondy  w Szczecinie zaproponował 2 opcje:  
		
		
		
		
		
		
		
	1.Wymiana ramy-odpada bo sam pracownik Hondy powiedział że wymiana ramy wiąże się z rozebraniem moto na części i powiedział otwarcie, że nikt mi tego moto już tak nie złoży jak w fabryce. To potwierdziło paru moich znajomych którzy pracowali lub mają nie autoryzowane serwisy motocyklowe. Wiec nie będę z ramą ryzykował. A druga sprawa to czas i papierologia i nie wiadomo czy bardziej gównianej ramy nie dostałbym. 2. Zrobienie zaprawek i podmalowanie ramyi chyba tak zrobię tylko pytanie czy dam do Hondy czy zrobię na własną rękę Ps. Jak tu kużwa wrzucić można zdjęcia na to forum bo ja nie kumam ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I legendarna jakosc Hondy poszla w pizdu ........ ksiegowi rzadza wszedzie  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Szprychy, mocowanie podnozka, anoda na lagach, rdza kurwa na ramie, mocowanie seta pasazera i co tam jeszcze  ? Przy tym furie pompa i regler to pikus.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 17 godz 22 min 41 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Najgorsze jest to, że problemy z ramami były juz w 2016 roku. bo są na necie posty na forach anglojęzycznych i kużwa honda nic z tym nie zrobiła!!!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#59 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A skąd kuźwa wiesz że nic nie zrobiła 
		
		
		
		
		
		
		
	  a może kuźwa od 2018 tego problemu nie ma  Kolejny wszechwiedzący.Nie róbmy z tego jakiejś tragedii o niewyobrażalnej skali. Jest wtopa wizerunkowo-jakościowa, ale nikomu się przez to nic nie stanie - dochodźcie swoich praw.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#60 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co miała zrobić... sprzedano 50tyś. sztuk crf przez 2 lata, mieli cofnąć wszystkie z europy do fabryki do Japonii rozebrać do zera i malować? 
		
		
		
		
		
		
			Kupiliśmy pierwsze roczniki i i praktycznie zawsze wychodzą jakieś wady wieku dziecięcego... Duże prawdopodobieństwo, że po 2018 problemy zostały rozwiązane. Ja mam trochę inne podejście to tych tematów. Mnie afra kosztowała 42tyś. mimo kiepskiej anody i łamiącego się podnóżka w tych pieniądzach nie ma i nie było alternatywy dla tego motocykla. Za podobne pieniądze mogłem mieć prawie 10letniego ktm z 30tyś przebiegu wybór jest prosty. Jak mi sprychy zaczną rdzewieć i zerdzewieją całkiem, kupie sobie za 600zł komplet nowych nierdzewnych, lagi sobie wyanoduje itp. Ważne że mam całkowite zaufanie do tego, że moto mnie zawiezie i przywiezie bezproblemowo z końca świata/z weekendowej pojeżdżawki (niepotrzebne skreślić). 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |