|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 26 min 47 s
|
![]()
temat opon chyba został już wyczerpany
![]() bierz te pirelki albo conitental trial attack 2 a tak na prawdę to oryginaly wytrzymują zajebiste przebiegi i nie musisz ich zmieniać tylko dla tego że 'mówią' że się ślizgają i nie trzymają na asfalcie, trawie, błocie bla bla bla
__________________
www.grzechunakolach.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: mototravel.pl
Posty: 62
Motocykl: NAT
![]() Online: 1 dzień 10 godz 39 min 25 s
|
![]() Cytat:
Ja właśnie zmieniłem oryginalne gdy dwa razy w trakcie deszczu i w zakręcie wylądowałem na przeciwnym pasie. Na suchym nie ma zastrzeżeń. Teraz kupione Scorpion Trail 2 i dowiem się czy opony wcześniej zawiniły czy kierownik pi....da-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dobre opony szosowe | hawqu | Hamulce, kola, opony | 27 | 28.11.2013 10:16 |