![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Weeekend i chwila na pisanie.. W AT anakee/ tkc a w 990 Pireli MT 90 rewelacja na asfalcie. Mokry czy suchy opona sie klei. Teraz mam TKC w 990 i to był błąd bo na czarnym muszę się pilnować, a w terenie trochę błota i pływa jak szalona. O ząbkowaniu nie wspomnię.
MT90 tył może mi wytrzymał 6-7 tys. 70% asfalt i pycenie/ 30% szutry,piach ale mam to gdzieś bo odwdzięcza się przyczepnością. TKC vs MT - w terenie tak samo nie robią ale na asfalcie mega różnica. Na tez sezon właśnie myślę co wrzucić - STR lub MT90 lub Trail 2, chociaż te ostatnie to raczej tylko na wypady z żoną. Nie wiem czy nie skończy się na MT90..
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |