![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#16 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,025
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 7 godz 5 min 44 s
|
![]()
Inna gęstość gazu co powoduje większą sprężystość niż przy "prawie azocie".
Zalety pompowania kół azotem
źródło: http://www.infosamochody.pl/artykul,...ol_azotem.html Oczywiście to czysta teoria poparta testami nie zawsze w warunkach normalnego użytkowania. Do tej pory azot był czymś naturalnym w mega ciężarówkach czy oponach samolotów. Teraz zaczyna być bardzo popularny (i słusznie) w samochodach.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Swiecaca kontrolka cisnienia oleju | banditos | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 20.01.2013 18:11 |
Gwint czujnika ciśnienia | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 13 | 03.09.2009 15:26 |