![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
![]() Cytat:
Na trzy przedstawione rozwiązania, na pierwszy rzut oka moduł od STS jest najlogiczniejszy, ale go jeszcze nie ma, są tylko hasła sugerujące sposób działania. Sam jestem nim zainteresowany. Swoją drogą żadna doszczepka nie spełni "homologacji na światła hamowania" (?) tu może być ciekawa lektura: Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) â Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do rozmieszczenia urządzeń oświetlenia i sygnalizacji świetlnej [2016/1723] W motorkach BMW fabrycznie jest coś takiego jak dynamiczne światło stop - przy ostrym hamowaniu z prędkości wyższej niż 50 km/h tylne światło od razu świeci w sposób przerywany z częstotliwością 5 Hz. Kiedy prędkość spadnie do niższej niż 14 km/h, dodatkowo włączają się światła awaryjne, które gasną po przyśpieszeniu powyżej 20 km/h. kurcze, dlaczego od 50km/h ? a jak przy dowolnej prędkości, przed zasadniczym hamowaniem "pyknę" w hamulec kilka razy, aby obudzić ... - stop też zamruga ale to już nie temat dla tego wątku. Zostawmy to. ![]()
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny Ostatnio edytowane przez VIPER : 28.11.2017 o 15:04 Powód: literówka |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Armenia pod koniec czerwca(weekend Bozego Ciala+ kilka dni) Samolot, a motocykle na miejscu | Mirmil | Umawianie i propozycje wyjazdów | 28 | 01.07.2014 22:37 |
Kanapy w AT - przegląd rozwiazań | podos | Wszystko dla Afryki | 0 | 29.03.2008 13:38 |