Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.11.2017, 20:37   #10
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 32 min 29 s
Domyślnie

Są dwie opcje poprawienia osiągów tuning silnika, albo obniżenie masy.
Masz czwórkę więc ja proponuje iść w stronę odchudzania, wywal ori zbiornik, i zamontuj od transalpa(nie potrzebujesz pompy), subframe z alu, z przodu bez owiewki itp. misza twierdzi że jego afra waży 180kg jak osiągniesz taki taką wagę i do tego 48z na tył, to będzie jeździć tak jak taka 240kg z fcr.
Jeśli remontujesz silnik to możesz pokusić się na zwiększenie pojemności kutymi tłokami weź wszystko na hamownie i dostroj do tego gaźnik.
KTMa nigdy z tego nie zrobisz, ale może wyjść coś fajnego.

__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? Poncki Rama, zawieszenia, napęd 20 25.02.2014 20:24
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 rambo Rama, zawieszenia, napęd 5 29.07.2008 01:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.