![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
Haynes, s. 168 pkt trzeci, rodział 8.
zaleca sie poluzować dolną srube przed demontażem sprzężyn. Należy maksymalnie ścisnąć sprężynę aby jak największa siłą działała na "damper rod" przyda sie pomoc drugiej osoby. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze te śrubkę dobrze jest odkręcić gwałtownym oderzeniem dłoni w klucz. (ona jest na loctite) Nie da sie rozebrać lag bez demontażu uszczelniaczy.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Da się, jak odkręcisz górny korek. Zostaje syf i smarki. Wymontować i wymyć. Chyba że wcześniej, raz na dwa lata czy 24 000km to zrobiłeś i teraz tylko pamieniasz oliwe, to można zlać. Ale dokładnie oleju nie wymierzysz ile zalać świerzego, musisz to mieć w łapce i odmierzyć lustro oleju, a nie samą ilość oliwy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
Jak mi jeszcze powiesz jak bardzo AT ciąży na przód po postawieniu na centralce (tzn jak bardzo mocne musi by podparcie co by mi moto nie fiknęło - a nie będę miał nikogo do pomocy) to jutro biore sie za robote - jesli mam odpowedni podpierak
![]() Co do tej srubki to rozchodzi sie o to żeby śmieci dołem płukać a nie przez uszczelniacze, po co syf ma sie tam dostawać, lepiej go zlac dołem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stukanie | Evvil | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 06.09.2011 00:01 |
Zmiana kół przy zawieszeniu KTM | Poncki | Inne - dyskusja ogólna | 2 | 05.05.2011 15:09 |
Czy to normalne, że przy 130km/h na TKC ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 31 | 15.10.2010 18:51 |
Gasnie przy 5tys obr =( | Szaman | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 30.08.2009 20:41 |