| 
			
			 | 
		#3792 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam mieszane uczucia co do tej 790. 
		
		
		
		
		
		
			1190r nie podobał mi się. 1090r mimo, że to praktycznie to samo co 1190 bardzo mi się podoba. 1290r nie podoba mi się. Mam nadzieje, że wersja prwieku dziecięcegoodukcyj 790 będzie ładniejsza. Za to trzeba będzie poczekać z 10 lat, żeby ktm poprawił i dopracował silnik i usunął choroby wieku dziecięcego... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3793 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ta 790 wygląda strasznie ociężale. nie ma tej lekkości co 690 ale i nie ma tych ostrych krawędzi a tym samy efektu dynamicznego motocykla, który mają LC8 (950 i 990).  
		
		
		
		
		
		
		
	Do czego ma służyć ta 790? Turystyka enduro? Raczej nie bardzo (brak ochrony przed wiatrem/wodą, słabo widzę możliwości transportowe i ciekawe jak subframe). Jeśli ma być konkurentem dla AJP PR7 to wygra (bo KTM jest marką, która zyskała już popularność a AJP ciągle nie) ale już np z husqą 701 przegrywa w przedbiegach pod chyba każdym kątem...przynajmniej w takim stanie. Może później, jako baza "pod coś" - i owszem ale kupować nowe moto jako "bazę"? Chyba bez sensu. jestem ciekaw okropnie tego okropnego motocykla  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3794 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			790 ma miec dwa gary wiec ni jak ja porownywac do 701 ...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3795 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: WKZ/LRY 
					
				
				
					Posty: 384
				 
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200. 
Przebieg: 50+ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Prędzej chyba sensowny średni dual zrobi Mińsk, Ural albo Tata z Indii niż któraś z wielkich firm. :/
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	klawo jak cholera  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3796 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nisko zachodzące baki.. nie jest to głupie...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3797 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Galway 
					
				
				
					Posty: 263
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 55 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Amor pod dziwnym kątem, skoku chyba dużego nie będzie...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3798 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 2 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3799 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: wilidż Opole 
					
				
				
					Posty: 2,548
				 
Motocykl: CRF 1100 
Przebieg: 0 kkm 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po co dwie tarcze na przodzie? Jedna w 690 robi świetną robotę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Rychu72 : 06.11.2017 o 09:12  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3800 | 
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na razie to nie wiadomo co to i do czego. Pomijając fakt, że jeździć pewnie będzie bdb, największa zagadka to ta stylistyka..mam nadzieję że KTM nie wyznacza nowych trendów, bo to wygląda jak xt600 30 lat później z lampą typu "bełt".. 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie uwielbiam jak projektanci się silą na nowoczesność.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |