![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
|
![]()
Jak mi takie coś się stało to wszystko było w misce.. na zdjętej prawej pokrywie wlewalem tam ropę, bujalem motorem i i wylewałem spustem oleju. Wyleciało wszystko... No jeszcze trochę tam pogrzebałem magnesem
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Na potwierdzenie że to sprężyna powiem że ostatnio miałem to samo w samochodzie.
Po 140tyskm od założenia nówki LUKa przestało wysprzęglać do końca sprzęgło. Myślałem że to docisk-słoneczko ,okładziny sprzęgła i wysprzęgnika wyeliminowałem po objawach. Okazało się że pękły dwie sprężyny w tarczy sprzęgła i kawałki dostały się między słoneczko a docisk i zablokowały pełny ruch słoneczka. Kiedyś to było nie do pomyślenia ale dziś tandeta produkcyjna jest przerażająca. Sprężyny w Afrykach wiele znoszą ale czasem kiedyś któraś może też pęknąć.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |