Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.10.2017, 10:45   #1
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
jest odwrotnie jak piszesz...

powietrze jest doprowadzane już za głowicą niemal przy kolektorze wydechowym, w celu dopalenia resztek paliwa co w konsekwencji pozwala silnikowi pracować na bogatszej mieszance [przecież regulacja mieszanki jest przez sondę lambda w trybie loop-mode]. Podczas hamowania silnikiem zawór zamykający dopływ powietrza jest zamknięty aby właśnie nie było tych strzałów być może euro4 wymusiło na konstruktorach pozostawieni otwartego zaworu i dlatego strzela... trzeba by to sprawdzić w praktyce.

Ale zamykanie dopływu powietrza jest w/g mnie złym rozwiązaniem..
racja - to uklad dopalania a nie jak sadzilem powrotu do airboxa - strzalki zle zinterpretowalem. tak czy srak mieszanka jest nieoptymalna.
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
strzały z okolic filtra powietrza przy szarpnięciu manetką gazu Grzechu2012 NAT - Warsztat 3 06.09.2017 16:51
Guma pod puszka filtra powietrza tommar Uklad paliwowy i wydechowy 9 03.08.2016 07:15
K&N czyszczenie filtra powietrza matjas Wszystko dla Afryki 17 26.07.2008 11:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.