![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
![]() Online: 6 dni 53 min 12 s
|
![]()
Czy ktoś z Was może odnieść się do tematu zmiany map w silniku w kontekście pracy z DCT ? Chodzi mi o to czy przy zmianie parametrów pracy silnika , komputer zawiadujący ustawieniami na skrzynie nie będzie wariował bardziej ?
Przy skrzyni manualnej każda taka zmiana koryguje samego kierownika, ale w przypadku skrzyni automatycznej nie wiem czy nie wprowadziłoby dodatkowego zamętu. Pytam, bo nie znam się na tym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Inaczej wszystkie samochody z grupy VAG ze skrzynią DSG nie dałoby się chiptuningować. Ja osobiści po zabiegu zmiany map w NAT zrobiłbym profilaktycznie reset sterownika DCT. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |
tuning stopki centralnej | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 5 | 21.09.2013 21:12 |