![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Gdynia
Posty: 93
Motocykl: CRF1000 CRF1100
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 25 min 54 s
|
![]()
W zeszłym miesiącu wymieniłem opony na nowe
Continentale TKC 70 jestem bardzo z nich zadowolony. Póki co przejechałem na nich 8 tys, i dają radę na czarnym mokrym i suchym i w lekkim terenie. Następne będą takie same. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
![]()
Przód i tył?
Bo ktoś w którymś wątku (tylko nie wiem gdzie?) doradzał, żeby dać różne opony. Stoję przed takim samym wyborem jak kolega wyżej. A przy okazji - ma ktoś albo ujeżdżał ktoś Pirelli Scorpion Rally STR?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Gdynia
Posty: 93
Motocykl: CRF1000 CRF1100
Przebieg: rośnie
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 25 min 54 s
|
![]()
Wymieniałem kpl przód i tył na TKC-70. Przednia opona po przejechaniu 8 tyś prawie jak nowa, tylnej trochę mniej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
- przód jest diagonalny, tył radialny - przód produkowany w Korei, tył w Germanii - kompletnie inny proces i efekty zużycia (link powyżej) - mocno różny bieżnik (ale to szczegół) Dla mnie te TKC70 do 7-8 kkm były super na asfalt ale potem, choć głębokość bieżnika pozwalała na dalszą jazdę, należało je wymienić na nowe. Widzę jak bardzo, dopiero po zmianie na nowe K60 Scout - zero myszkowania i moto znów skręca. Natomiast na świeżo, to co uderza po przesiadce z TKC70 na K60 to: - Większy uślizg K60 na suchym asfalcie (przy hamowaniu) i jeździe bokiem na twardym i suchym szutrze (ale jak rozumiem - na tym polega bardziej off-roadowy charakter K60 ![]() - Wibracje (mrowienie na kierownicy) i hałas do ok 30-40 km/h na asfalcie. Pirelli Scorpion Rally STR wciąż są niedostępne w rozmiarze NAT (przednia na pewno). Nie doczekawszy poszedłem w Heidenau właśnie. PS Ktoś napisał, że opony trzeba próbować różne by wyrobić sobie własne zdanie i dziś się pod tym podpisuję: gumy warto zmieniać możliwie jak najczęściej. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
![]()
Tylna jest dostępna, przedniej nie ma na razie.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |