| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nikt tego nie robi a powinno się czyścić uszczelniacze. Zaopatrz się w seal doctor. 
		
		
		
		
		
		
			![]() Jest duża szansa że po przeczyszczeniu uszczelniaczy wyciek by ustąpił. Teraz jak już wylał ci się olej śmigaj na gwarancje. http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...cts/SKF-FSKCRF Zaopatrz się w takie uszczelniacze podobno są o wiele lepsze niż ori. http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29909 Przy okazji poproś ich o skontrolowanie wytarć goleni. Najlepiej pokaż im zdjęcia o co chodzi, bo nasi szpece w serwisach na pewno nie sprawdzają goleni pod takim kątem... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			UWAGA STARY PATENT: Jak się leje i jest problem to można spróbować /skoro się to często zdarza w NAT/ wozić ze sobą kawałek kliszy fotograficznej i wetknąć ją za uszczelniacz i objechać naokoło parę razy wygrzebując co tam mogło zostać wciśnięte.  
		
		
		
		
		
		
			Może jeśli tak sie dzieje często to o jakichś SZCZELNYCH skarpetach warto pomyśleć  ?m p.s. widzę, że Madafakier mnie uprzedził bo pisaliśmy razem   ale ja do was z harcerskim patentem a on zepsuty juz wielkim światem chce Was naciągnąć na dutki  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie, bo Michał proponuję seal doctor z alliexpress, a tam taniocha. Ostatnio użyłem i mimo braku ciorania wielkiego, trochę takiej maziowej konsystencji i koloru śmietany wyszło
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taki seal doctor kosztuje 8$ z wysyłką na ali. U mnie w mieszkaniu mogłoby być kiepsko ze znalezieniem kliszy a za 25zł to nie chciałoby się mi dzwonić po znajomych i tłumaczyk każdemu po co mi kawałek kliszy 
		
		
		
		
		
		
			![]() Ten majonez to wilgoć pomieszana z olejem. W niej mogą zalegać drobinki piasku. Podobno najgorsze dla uszczelniaczy to zaschnięte błoto które zostaje na goleniach po jeździe off. Po każdym papraniu w błoci edobre jest przetrzeć powieszchnie lagi po ktorej pracuje uszczelniacz. Choć nie jestem fanej skarpet na lagi gość z BGF suspension poleca coś takiego. https://www.google.pl/search?q=kreig...yMsN9wWUe0j7M: Ważne jednak, żeby często tam zaglądać i usuwać brud który może rysować golenie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kupiłem ostatnio pudełko smaru KYB, który się daje między zgarniacz pyłowy a uszczelniacz, testy trwają  
		
		
		
		
		
		
			![]() Druga rzecz to regularne odpowietrzanie lag. Uszczelniacze SKF założone przez Sancheza puściły po jednym wyjeździe na UA, teraz mam NOK i nic się nie dzieje od roku. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			z tym seal doctorem to luz chłopaki. ja żartuję z tą kasą  
		
		
		
		
		
		
			  a zasada jest taka sama jak z kliszą i o zasadę właśnie mi chodziło.warunek sinekwanon   skarpet jest taki, że muszą być szczelne. jeśl nie są to będzie dopiero syf.ja na wszystkich swoich motkach z klasyczną zawiechą zakładam harmoszki i nigdy po wymianie uszczelniaczy nie miałem kolejnego wycieku. canondale z leftym ma uszczelnienie lagi całkowite gumą i jakoś to hula a MUSI być hermetyczne z uwagi na budowę samego amora - skok też jest pokaźny - widać można. wiadomo - nikt nie będzie latał motocyklem za 50 koła z dętką zatrytytkowaną na goleni i ladze ale gdyby po serwisie olejowym i wymianie uszczelnienia założyć hermetyczną gumową osłonę to nie byłoby możliwości aby cokolwiek pociekło. warunek taki, że trzebaby usunąć dotychczasowe plastikowe osłony lag. najpewniej. czekam na śmiałków ![]() m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Niemniej jak sie przejedzie za katamaranami w deszczu to i tak zapiaszczone w pizdu wszystko jest więc offować za bardzo nie trzeba. ALBO cokolwiek hermetycznego albo nic. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Też je miałem i pod nimi brud się zbiera bardziej niż bez nich, poza tym trzymają wilgoć, czyli wilgotny brud tam jest zawsze. Wywaliłem również. Ale gdzieś widziałem w necie skarpety które sięgają aż do samego dołu i brud tam nie podejdzie. Kwestia tylko estetyki
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pod tym zbiera się syf który działa jak kawałek papieru ściernego który po jakimś czasie tak uszkodzi powłokę chromu że nawet uszczelniacze z Durexa nie pomogą.. 
		
		
		
		
		
		
			Z uszczelniaczy mogę polecić Athena bo są bardzo dobre i tanie,można też kupić wzmacnianie. Bicio smar Kayaby czy Showy polecam,w razie biedy można sie posiłkować smarem ATE do tłoczków.Kilka lat na tym jechałem i sie sprawdzał doskonale. Przy odpowiednim serwisie zawieszenie wytrzyma długo,a jak ktoś papra robote to roku nie przejezdzi.. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |