Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.08.2017, 16:33   #1
chinol
青年商會及台北縣警察局
 
chinol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Poznań
Posty: 804
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
chinol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 10 godz 12 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał consigliero Zobacz post
Na wygląd może rzeczywiście nie ma się do czego przyczepić , gorzej z praktycznym wykorzystaniem . Po zajęciu pozycji , jeszcze na postoju jest pewien problem , co zrobić z nogami ? Jako niewysoka osoba , trudno aby na skuter brać buty na koturnie . System bezkluczowy ok , to pewnie docenia ten co dzień w dzień porusza się w mieście , zasadniczo system nie przeszkadza. Tuż przed jazdą musiałem dopytać do czego klamka po lewej , tylny hamulec . Hamulce trzeba się przyzwyczaić bo na początku miałem problemy z dozowaniem , no i prowadzenie na parkingu z początku też było dziwne. Motocykl , skuter bez kompleksów przyspiesza i przewidywalnie hamuje , ale w zakręcie nie jest tak stabilny jak normalny motocykl , myślę że to kwestia kół i dosyć twardego zawieszenia . Brakuje mu też zęba podczas gwałtownego przyspieszania, trzeba się trochę przyzwyczaić że moc na koło dostaniemy z opóźnieniem i nie ma znaczenia tryb w jakim jest skrzynia . Tragicznie, moim zdaniem, prowadzi się na nierównościach , znowu wychodzą braki zawieszenia i rozmiar kół . Pojazd jest targany na nierównościach a musimy pamiętać że siedzimy jak na stołku co bynajmniej nie ułatwia sprawy . Nie pomaga też wstawanie , w moim egzemplarzu podczas przejazdu po leżących policjantach kanapa się otworzyła i trzeba było na niej usiąść. Nie będę wspominał o drobnostkach , ale chyba nie ma w tym modelu kasowania kierunkowskazów . Podczas wsiadania do samochodu zabolał mnie kręgosłup a teraz dokucza mi nerwoból w lewym obojczyku , co jest skutkiem inaczej masujące kanapy i zdecydowanie innej pozycji za kierownicą . Reasumując , jak dla mnie nie jest to bynajmniej sprzęt dla emerytów , bo im się kręgosłup do reszty rozleci . Nie zastąpi też motocykla bo ciężko tym podróżować w 2 osoby , może na miasto , tylko ono musi być naprawdę duże , to miasto i wtedy może by się sprawdził . Pozostaje spróbować NAT

najbardziej mi się podoba ze zasadniczo system bez kluczykowy nie przeszkadza

stabilność na zakrętach i koleinach większa niż rd07 )

moja pani 180cm, ja 183cm wzrostu spokojnie 200km w jedna i w druga do teściowej w niedziele zrobiliśmy )

po dotarciu zmieniam wydech Akropvic bez katalizatora będzie 15koni więcej banana na ryju oby doszło do 70

wczoraj Rd07a i tenera 660 zostały pozamiatane )na przyspieszeniu, ma tez lepszą max bo 180 km/h idzie
pośmigaliśmy wczoraj w trojkę i chłopaki zgodnie powiedzieli ze nie są mnie wstanie dojść

składa się w zakrętach rewelacyjnie i moment jest z dołu nie mogę się doczekać aż pojadę w Alpy

tylko plisssss nie w teren )))) bo miałem okazję testowym pośmigać po poligonie i zawiecha super wybiera ale opony sie nie nadaja, jak jest sliskie błoto to gleba murowana ( jakos opanowałem ) )
__________________
RD07a, 非洲是最好的
chinol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.