![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
sam pomiar napiecia nie jest zawsze miarodajny - trzeba go robic pod obciazeniem.
ja robie to tak: potrzebujesz zarowki 110V 100W w oprawce z ktorej wystawac beda kable na koncu odizolowane. i teraz laczysz po kolei w konfiguracji 1-2 1-3 2-3 z kolejnymi parami cewek i dodajesz gazu. jezeli wszystko jest ok to na wysokich obrotach zarowka ma zaswiecic. no i powinna zaswiecic z podobna sila na kazdej parze cewek. mozesz dla pewnosci przy pomiarze podlaczyc rownolegle woltomierz. czasami pradnica ma przebicie, ktore bez obciazenia sie nie ujawnia i napiecie bedzie ok a przy wzroscie pradu przebicie sie ujawnia.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
padł alternator? | Włóczykij | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 12.08.2017 17:50 |
Ohlins - diagnostyka i regeneracja ewentualnie. | Bonjour | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 18.01.2013 21:42 |
alternator podmianka? | mad_leaf | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 09.11.2011 09:52 |