Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31.07.2017, 18:05   #1
ferolo
 
ferolo's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
ferolo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 12 godz 45 min 33 s
Domyślnie

Hej panowie odgrzeję temat bo coś mam problem ze swoim leosiem mam wersję carbon i od samego początku wali mi on w wydech baa mało po 40 kilometrów pali mnie w tyłek żar z tylnego cylindra> prosta sprawa pewnie mieszanka za uboga.
I tutaj takie cuda skład 2.50 wali w wydech przy odjęciu gazu nie zawsze ale zdarza się do tego jak się rozgrzeje to na postoju zaczyna przygasać.
2.75 nie przygasa dalej pali w dupsko tak samo mocniej strzela w tłumik
3 efekt ten sam co wyżej
3.5 pali bez ssania pali w dupę mocniej strzela w wydech
I teraz ciekawostka świece ciągle mam białe
połączenia filtra poprawione nie ma mowy aby tam zaciągał lewe powietrze
uszczelki kolektora założone nowe.
I co z tym fantem zrobić gaźniki kupowałem od gościa z forum który zmieniał je na inne nie powiedział czemu dokładnie powiedział jedynie że te sprawne.
Zresztą nikogo nie oskarżam tylko zaczyna mnie to wk.... bo na walenie czasem w tłumik jestem przygotowany ale ten grzejący się cylinder mnie denerwuję.
Mam colortune ale przy próbach regulacji jakoś nie zauważyłem różnicy w jej kolorze.
Macie jakieś pomysły zastanawia mnie ten kolor świec bo przy zwiększaniu dawki powinny być bardziej czarne od dawki paliwa a nie ciągle jasne.
Wykręciłbym na 4 obroty ale skoro na 3.5 pali bez ssania to nie ma sensu
ferolo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 31.07.2017, 19:01   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Zmieniając tłumik na przelot regulacja pokrętłem mieszanki nic nie da bo służy tylko do wolnych obrotów.
Trzeba zmienić dysze główna by dać tlusciejsza mieszankę czyli mniej luftu, więcej paliwa. Obniży Ci to temperaturę spalania
Żeby dobrze dobrać dysze do Xrl kupiłem aż 3 rodzaje.
Udało się za pierwszym podejsiem
Motocykl kupiłem z pełnym przelotem ale ze drażnić mi uszy i zwierzynę w lesie. Postanowiłem go przytlumic.
Moto nie chodziło już jak powinno. Zmieniłem dysze na mniejszą i jest ok. Spalanie trochę poniżej normy, kolor świecy prawidłowy. Uszy odpoczywają
Pokrętło wolnych obrotów i dyszy wolnych nie ma wpływu na właściwy stosunek paliwa do powietrza powyżej wolnych obr.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 31.07.2017 o 19:12
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.