![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() ![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Słupsk
Posty: 705
Motocykl: CRF1000
Przebieg: od zera
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 12 godz 45 min 33 s
|
![]()
Hej panowie odgrzeję temat bo coś mam problem ze swoim leosiem mam wersję carbon i od samego początku wali mi on w wydech baa mało po 40 kilometrów pali mnie w tyłek żar z tylnego cylindra> prosta sprawa pewnie mieszanka za uboga.
I tutaj takie cuda skład 2.50 wali w wydech przy odjęciu gazu nie zawsze ale zdarza się do tego jak się rozgrzeje to na postoju zaczyna przygasać. 2.75 nie przygasa dalej pali w dupsko tak samo mocniej strzela w tłumik 3 efekt ten sam co wyżej 3.5 pali bez ssania pali w dupę mocniej strzela w wydech I teraz ciekawostka świece ciągle mam białe połączenia filtra poprawione nie ma mowy aby tam zaciągał lewe powietrze uszczelki kolektora założone nowe. I co z tym fantem zrobić gaźniki kupowałem od gościa z forum który zmieniał je na inne nie powiedział czemu dokładnie powiedział jedynie że te sprawne. Zresztą nikogo nie oskarżam tylko zaczyna mnie to wk.... bo na walenie czasem w tłumik jestem przygotowany ale ten grzejący się cylinder mnie denerwuję. Mam colortune ale przy próbach regulacji jakoś nie zauważyłem różnicy w jej kolorze. Macie jakieś pomysły zastanawia mnie ten kolor świec bo przy zwiększaniu dawki powinny być bardziej czarne od dawki paliwa a nie ciągle jasne. Wykręciłbym na 4 obroty ale skoro na 3.5 pali bez ssania to nie ma sensu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Zmieniając tłumik na przelot regulacja pokrętłem mieszanki nic nie da bo służy tylko do wolnych obrotów.
Trzeba zmienić dysze główna by dać tlusciejsza mieszankę czyli mniej luftu, więcej paliwa. Obniży Ci to temperaturę spalania Żeby dobrze dobrać dysze do Xrl kupiłem aż 3 rodzaje. Udało się za pierwszym podejsiem Motocykl kupiłem z pełnym przelotem ale ze drażnić mi uszy i zwierzynę w lesie. Postanowiłem go przytlumic. Moto nie chodziło już jak powinno. Zmieniłem dysze na mniejszą i jest ok. Spalanie trochę poniżej normy, kolor świecy prawidłowy. Uszy odpoczywają Pokrętło wolnych obrotów i dyszy wolnych nie ma wpływu na właściwy stosunek paliwa do powietrza powyżej wolnych obr.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 31.07.2017 o 19:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 18:52 |