![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Emek, Radio, jak motozy? Interesuje mnie szczególne, czy przy 140 normalnie się prowadzą, jak na mokrym, jaka przewidywalna trwałość, czy w błocie furt się zaklejają?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 12 s
|
![]() Cytat:
między 120-140 potrafią bardzo niebezpiecznie węzykować, zwłaszcza przy przyśpieszaniu i smole na asfalcie, myślę, ze to zasługa przodu i wiotkości kostek Są bardo wrażliwe na wszelkie uskoki i nierówności asfaltu, cały motor wtedy chodzi. Powyżej 30 stopni wężykować lubią jeszcze bardziej. Na mokrym przy starcie sie dość mocno ślizgają, ale na równym gazie i w złożeniu nawet nie uciekają. Na mokrych szynach w ogóle nie mają przyczepności, trzeba atakować ostrożnie i prostopadle inaczej może być wesoło. Natomiast bardzo manewrowalne są przy małych prędkościach i łatwo wchodzą w zakręt, trudniej wyprostować, ale też do opanowania Raczej po ich zdarciu nie kupię następnego zestawu, raczej pójdę w Karoo 3,albo anakee wild, jak wreszcie zrobią rozmiar afrykanski, albo tył mt 90 a/t ,a przód karoo 3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: KTM ADV 1190 R
![]() Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s
|
![]() Cytat:
Natomiast co do prędkości to zaczyna latać powyżej 170 w Kacie więc i tak jest naprawdę dobrze. |
|
![]() |
![]() |