![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Zasada (z nielicznymi wyjątkami) jest ogólna. Z własnego doświadczenia mogę dodać, że zdecydowanie wolę sprężyny liniowe. Bardzo dobrym rozwiązaniem są też zawory Race Tech, czy YSS. Na pewno właściwe ustawienie jest tylko jedno i tak, jak SAG w miarę łatwo wyregulować, to z tłumieniami jest trochę więcej zabawy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy to wina zawieszenia? | krzeszu | Rama, zawieszenia, napęd | 16 | 13.08.2013 23:26 |
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online | BIAŁY | Regularne czynności serwisowe | 4 | 20.04.2011 11:32 |