![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2014
Miasto: Ostróda
Posty: 40
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 52000
![]() Online: 3 dni 9 godz 53 min 4 s
|
![]()
Dziękuję za wasze rady.
Jeśli uda mi się kupić w rozsądnej cenie dolna półkę, to dla świętego spokoju wymienię. Jutro jeszcze chcę podjechać do tokarza, żeby mi wycenił zrobienie nowej sztycy i wspawanie. Ten pomysł ze średnicą 25mm nie wypali, bo nakrętki są na 26, musiałbym też inne nakrętki zastosować. Raczej zostanę przy oryginale - chyba że większa średnicę zrobię, ale muszę poszukać, czy będą na to łożyska. Dziś zmierzyłem grubość ścianki sztycy i mojego wgryzienia. Ścianka ma dokładnie 4,5mm a moje wgryzienie jest na głębokość 2mm więc w tym osłabionym miejscu zostaje około 2,5mm. Co myślicie o wytoczeniu pręta, wstawieniu go w sztycę i wspawaniu? To by wzmocniło całość, tylko czy na tak uszkodzoną powierzchnię dobrze mi najdzie łożysko? Jak z wytrzymałością bieżni? Czy jest szansa, że może pęknąć, jak nie mam miejscowo podparcia? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 22:22 |