![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 9 min 26 s
|
![]()
Mnie drugi raz padły
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 132
![]() Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
![]()
Daytona bez zarzutów
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: CRF1000D
Przebieg: 50K+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 dni 18 godz 7 min 16 s
|
![]()
Mam DTC, jak na razie 25 000 km i działają. Oczywiście najlepiej to czuć w cienkich rękawicach, bo w grubych to z założenia izolacja nie dopuszcza za dużo ciepła (jak i zimna).
Używam głównie na poziomie 3. Tylko jak temperatura spada poniżej 5St to ustawiam na 4 lub 5. Jak dla mnie ciepłota wystarczająca. Manetki nie powinny parzyć, właśnie tylko "dogrzewać" i tak właśnie działają. Plus - mało kabli, przełączników, widać na desce co i jak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Feb 2020
Posty: 3
Motocykl: RD03
![]() Online: 7 godz 2 min 34 s
|
![]()
Czy manetki Daytona są tak cienkie jak ori czy tak grube jak oxfordy ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Grzane manetki w NAT z DCT | HarryLey4x4 | Gadżety / wyposażenie | 93 | 05.03.2020 15:27 |
Grzane Manetki | tomozdyn | Wszystko dla Afryki | 10 | 01.05.2012 07:04 |