|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 31
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 36 min 54 s
|
![]()
Zdecydowanie jestem za wersją standardową-podciśnieniową, używałem przez 4 lata, regulacja banalnie prosta ,ograniczona do minimum jak dla mnie wystarczajaca.
No i odpada dodatkowa elektronika . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: TAK
Posty: 135
Motocykl: CRF1000L GS1200adv
Przebieg: jest
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 2 godz 28 min 5 s
|
![]()
To mi się podoba
![]()
__________________
Umiejętność prawidłowej oceny przychodzi z doświadczeniem. Niestety doświadczenia przybywa w wyniku niewłaściwej oceny |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]()
Zbędny gadżet. Łańcuch trzeba czasem wyczyścić i posprejować żeby nie zardzewiał. Szczególnie po deszczu. Przyklejający się kurz i brud bynajmniej nie przedłużają żywotności, łańcuch jest nasmarowany od wewnątrz, rolki mają się obracać, wystarczy.
![]() inny temat, ale olejarki od NAT chyba nie da się przecież zamontować do innych moto...... ![]() http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29463 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
scottoiler | lukiz | Wszystko dla Afryki | 35 | 18.04.2015 17:05 |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 18:41 |