| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dużo takich motocyklistów spotykam co mówią też dużo, ale mało jeżdzą  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 nOOb 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				
					
				
				
					Posty: 515
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jeszcze nie slyszalem o scottoilerze do lancuszka rozrządu ;-) 
		
		
		
		
		
		
		
	ale w sumie kto tam wie.. ja tam mam swira na punkcie smarowania lancucha, smaruje olejem silnikowym przy uzyciu szczoteczki do zebow, zawsze zrzucam lancuch wraz z wymiana opon (czyli po około 20k km) i jest jak noweczka.. wiec kto tam w sumie wie.... gdyby lancuch zrobil z 50-60k km, bylbym wniebowzięty..... a przy moim emeryckim stylu jazdy to mysle, ze tych 70k km będzie możliwych  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Naped przy 38000! No niezle
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | |
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Przy normalnym użytkowaniu myślę, że to niemożliwe. Jak ktoś jeździ tylko latem, po suchym asfalcie i delikatnie obchodzi się z manetkę i masz szczęście, to kto wie...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W trampku zrobiłem 38000 na jednym napędzie. Smarowany tylko olejem przekladniowym co 500km. 
		
		
		
		
		
		
		
	Pozdrowienia D Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2011 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 588
				 
Motocykl: brak 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 19 godz 20 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Myślę że to nie legenda. Moim LC8 przejechałem na jednym napedzie 50 tys km zmieniając raz zdawczą. Zmieniłem napęd przed dłuższym wyjazdem dla przyzwoitości. Może i można 70. To zależy od stylu jazdy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pełne zadowolenie składa się z małych uciech rozłożonych w czasie. https://www.facebook.com/CFact1/  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 58 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Miałem AT z napędem OEM o przebiegu 70tys. km. Po tym przebiegu napęd był totalny złom. A tutaj relacja naszego kolegi z forum: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=768  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wracając do tematu to wymien koniecznie. Czasem łańcuch sie moze rozpaść w sposób nie kotrolowany i zrobic straty , które nie ograniczą sie do szukania samego napedu. Jeszcze jak daleko od domu...ale z drugiej strony tu sie zaczyna prygoda. I jakie emocje ... całkiem jak..zdarzę  czy nie zdarzę...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Chyba, że wspomniane 15 tys. km zamierzasz zrobić "w cywilizacji", a nie z dala od niej, więc warunki do zmiany znajdziesz bezproblemowo. No i wspomniane przez Puszka przygody będą jak będziesz szukał warsztatu i dogadywał się z miejscowymi.  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A gdzie tu sens? Ma chlop przejachac 15 tysi, to niecodzienna okazja, wiec po uj kusic los? Zmiania sie wszystko co sie da na nowke i nie ciagnie zbednego balastu. Stary naped na poleczke skoro jeszcze nie koniec, komus sie moze przyda awaryjnie.  
		
		
		
		
		
		
		
	Widzialem jak zerwany lancuch zmasakrowal kanaly olejowe w afrze. Koniec jazdy i dupa totalna. Szczesliwie bylo to wokol komina... Na wyprawach takie przygody maja ci co zydza na pozadny serwis przed.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Olejarka łańcucha | VictorZ | Wszystko dla Afryki | 32 | 02.04.2024 17:43 | 
| olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 21:15 | 
| Wytrzymałość skorupy kasku. | Maniok | Kaski | 13 | 17.04.2009 11:37 |