Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2017, 13:59   #17
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cassini Zobacz post
Mnie ciekawi jaka mogła być przyczyna takiego ukruszenia ? Wypadło zabezpieczenie sworznia i sworzeń podszedł pod cylinder ?
Z jakiegoś powodu złamał się lub wyskoczył pierścień Segera, na zakrętach zaczął wysuwać się sworzeń, najpierw walił po kanałach aż się zblokował i zrobił to, co na załączonym obrazku. Miałem dokładnie tak samo. Tłok mam gdzieś do tej pory w czeluściach piwnicy. Wtedy, kiedy to mi się stało to jeździłem na go-kartach. Zblokowanie kół zakończyło zawody. Nie chcę myśleć, co by się mogło stać przy dużej prędkości na moto...
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.