Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2017, 08:07   #14
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Łańcuch na początku będzie wyżej, bo guma będzie go podnosić. Z biegiem kilometrów na gumie pojawią się wgłębienia odciśnięte od ogniw łańcucha.

Guma ważna rzecz ...w tym przypadku bo potem będzie miała wpływ na wyciszenie pracy suchego łańcucha.
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Większa zębatka. kowal73 Rama, zawieszenia, napęd 3 25.11.2010 11:52
Zębatka XRV Automatic Kazmir Rama, zawieszenia, napęd 11 25.05.2009 23:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.